Hur byter jag kontaktperson i uppdraget?
Ändrad den: Ons, 8 mar., 2023 vid 10:36 F.M.
Byta kontaktperson på ett specifikt uppdrag
I menyn till vänster - Klicka på Parter i uppdraget (1)
- Gå till ditt företag och välj ny kontaktperson (2)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/9181726483/original/RCk2mVZFHYzSLvKFM2tf7-o5V9tY8KMPIg.png?1678264442)
Byta kontaktperson på flera uppdrag samtidigt
- I uppdragslistan - Klicka på Markera
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/9181729946/original/e5y582t8XefB6LQWRbQzlI03UIU8XOtsig.png?1678267527)
- Markera de uppdrag som hu önskar byta kontaktperson på
Alternativt: Välj alternativet Markera alla - Klicka på Byt kontaktperson
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/9181730453/original/zt3bFkz9CTjJkNRRB-neOhXvwmp7hd9Wxg.png?1678268028)
- Välj ny kontaktperson i listan och klicka på Byt kontaktperson
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/9181730612/original/y9qHe6Uy7vgaeDM4fajZ12HbQUUYUTS0Mg.png?1678268142)
Hjälpte det här svaret?
Ja
Nej
Send feedback Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.
Haluatko oppia enemmän? Ilmoittaudu koulutukseen.