Jos MEPSin sivu tai sivun tiedot eivät lataudu oikein, niin tarkista, että käyttämäsi laitteen kellonaika ei eroa oikeasta kellonajasta yli 5 minuuttia. Tarvittaessa korjaa laitteesi kellonaika oikeaksi ja kirjaudu MEPSiin uudelleen.
Jokin seuraavista toimenpiteistä saattaa myös auttaa sivujen ja niiden tietojen latautumiseen:
- Paina virheellisesti toimivalla näytöllä laitteesi näppäimistöstä näppäintä F5. Jos ensimmäinen kerta ei auta, niin koita muutaman kerran uudestaan.
- Tyhjennä käyttämäsi selaimen välimuisti ja evästeet, sulje selain ja käynnistä se uudelleen. Kirjaudu uudelleen MEPSiin.
Mikäli näistä mikään ei auta, niin ota yhteyttä MEPSin tuotetukeen: support@meps.fi tai 020 730 2300.